
نحوه ورود به سیستم :
1- دانشجویان: دانشجویان با وارد نمودن شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و شماره ملی خود به عنوان رمز عبور می توانند وارد سیستم شوند.
2- اساتید هیات علمی: اساتید محترم هیات علمی با وارد کردن کد هیات علمی+1000 به عنوان نام کاربری و شماره ملی خود به عنوان رمز عبور می توانند وارد سیستم شوند.
3- اساتید مدعو: اساتید محترم مدعو با وارد کردن شماره روی کارت به عنوان نام کاربری و کدملی به عنوان رمز عبور می توانند وارد سیستم شوند.
4- کارمندان: کارمندان محترم با وارد کردن کدپرسنلی 4 رقمی به عنوان نام کاربری و کدملی به عنوان رمز عبور می توانند وارد سیستم شوند. در صورتی که کدپرسنلی کمتر از 4 رقم است به تعداد مورد نیاز قبل از آن صفر قرار دهید.
نحوه افزایش اعتبار و رزرو غذا:
با کلیک بر روی قسمت افزایش اعتبار ، حساب خود را به میزان دلخواه از طریق پرداخت الکترونیکی شارژ نمایید.
جهت رزرو غذای هفته آینده خود بر روی گزینه رزرو غذا کلیک نمایید و طبق برنامه غذایی ارائه شده ، غذای خود را رزرو نمایید.
اساتید و کارمندان محترم در قسمت رزرو غذا ، سلف صحیح را انتخاب نمایند.
قوانین رزرو و کنسل در سیستم تغذیه:
1- جهت رزرو غذا تا پایان روز دوشنبه هر هفته فرصت خواهید داشت تا غذای هفته بعد خود را از طریق سیستم رزرو نمایید.
2- هر دانشجو مجاز به رزرو و دریافت یک غذا به صورت روزانه می باشد.
3- در صورتی که تمایل داشته باشید غذای هفته بعد خود را که قبلاً آن را رزرو نموده اید ، کنسل نمایید ، تا پایان روز دوشنبه فرصت خواهید داشت. لازم به ذکر است که مبلغ غذایی که تا روز جمعه کنسل شود ، عیناً به حساب کاربر مرجوع خواهد شد.
جهت کنسل کردن غذای رزو شده کافی است تیک های مربوطه را برداشته و دکمه تایید فشرده شود.
4- در صورتی که برای دریافت غذای رزرو شده در موعد مقرر به سلف مربوطه مراجعه نشود ، هزینه غذای رزرو شده مرجوع نخواهد شد.
تحویل غذا:
1- دانشجویان جهت دریافت غذای رزرو شده خود در موعد مقرر فقط می توانند به سلف مربوطه در دانشکده محل تحصیل خود مراجعه نمایند.
لطفا در انتخاب سلف دقت فرمایید سلف انتخابی باید با محل استقرار مطابقت داشته باشد
2- تحویل غذا برای دانشجویان تنها توسط اصل کارت دانشجویی و برای اساتید و کارمندان محترم ، توسط اصل کارت هیات علمی و یا اصل کارت کارمندی انجام خواهد گرفت.